torsdag 29. august 2013

T.or.s.d.a.g.

love more worry less
Det pleier å hjelpe gitt... : )

I dag begynner jeg på jobb kl. 10:30, og det gir meg en herlig ekstra tid på morgenen. Som f.eks tid til å blogge litt... ; )
Hverdagen er definitivt tilbake, på godt og vondt. Ikke vondt- men veldig hektisk!
Emma begynte på fotballen igjen nå, og da blir det få ledige ettermiddager/kvelder. 
Med to fotballspillere i hus vet man hva man har å gjøre etter arbeidstid. Men det er gøy!
Håndball krever helgene mer enn hva fotballen gjør, så jeg er glad for valget til Emma.
Og jeg kan fortsette å sosialisere på sidelinjen med kaffekoppen og heiarop : )

I morgen er det Fredagsbirken som står for tur.. Ikke jeg som skal sykle (!), men jeg skal da stille støttende til- som sjåfør hehe : ) Heia sprekingen min! ♥
Etter birken bærer det hjem til høstens første skikkelige tradisjonsfredag 
= familiekos med taco og The Voice på tv : )
Jeg har ikke savnet disse fredagene i sommer, men de er hjertelige velkomne... 
Sånn er det med disse årstidene. Og når sommeren har vært så fantastisk, så er det lettere å ønske høsten velkommen. Jeg elsker høsten også jeg!
Er så glad for å tenne masse lys på kveldene igjen, og ser faktisk frem til å fyre i ovn når det blir behov.



På lørdag skal vi gå fjelltur, og da skal det plukkes tyttebær.
Så kan vi håpe på trollkrem til dessert på søndag : )
Jeg skal også prøve å plukke med meg tyttebærlyng og annet av naturens "råvarer". Jeg drømmer om å klare å lage naturkrans. Det er høstens store "learn to do" liste!

Bildet er lånt fra bloggen husetpaalandet.blogg.no


Så får vi se da vettu - om det blir postet noen bilder av "Linda-made kranser" her på bloggen : )


Ønsker alle en strålende torsdag!

~Linda~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)