mandag 6. januar 2014

Første mandag og første hele uka i 2014

 
New Day - New Start! Instagram photo from @healthy_em
 
 
Jeg har ingen (offisielle) nyttårsforsetter, men et nytt år er en fin mulighet til å starte på noe nytt.
År 2014 blir spennende for meg og mine, og jeg gleder meg til å ta fatt på det nye året.
 
I helgen hadde jeg besøk av min aller kjæreste venninne igjennom 23 år, og hennes to barn.
Vi har storkosa oss og avsluttet jula... Dvs. tømt godteri- og kakelager.
I går når gjestene hadde reist, så ble julen ryddet ut, kakerester gikk til fuglene (og i søpla).
Hjemmet ble så rent, lyst og ryddig igjen med duse rosafarger som jeg elsker :)  
Jeg elsker julen, når det er jul- når julen er over er det godt å avslutte den.
 
Nå følger dagens plikter her...
 
 
  ~ Klem L ~
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)