onsdag 8. januar 2014

Wedding planner....

 
B.R.Y.L.L.U.P.
Jeg går å smaker litt på det ordet om dagen, må jeg innrømme ♥

The rings...
Bare det å velge ringer er vanskelig (selv for en jente).
 Slik er forlovelsesringene våre, og det er mulig jeg bare setter på en ekstra ring når vi vies.
 


The dress...
*sukk*
Gledegruer meg til å starte med å finne kjolen.
Uansett hvordan vi gifter oss, så må det bli en kjole...
 
 A classic shot of a gorgeous wedding gown! Photo by Sarah M. #WeddingDress #WeddingPhotography #MInneapolisWeddingPhotographers


The bouquet....
Det eneste jeg vet er at jeg skal ha rosa blomster ♥
Men jeg vil ha en litt lang og slank bukett.

 

 
 The wedding...

Utendørs?
 
Gorgeous outdoor wedding in st. Elmo-I think that I would have some kind of wall across the entire back so that no one could see you.


I kirken....?
Her er Sollia Kirke som vi begge har et forhold til.




The dinner...
Skal vi ha selskap?
Skal det være inne eller ute, stivt eller enkelt?
Æææææææh!! I really really want to decorate like this for our 15years wedding annevercary!! Ooooh, I love it.....<3  @Woweffekt Woweffekt's photo: "Nydelig lyssetting i hageselskap/bryllup med disse lampene  Illustrasjonsfoto : Dette er IKKE et produkt vi har i nettbutikken, vi har en lignende lyslenke #lyslenke #utendørs #bryllup #selskap #woweffekt #woweffektnorge"
En ting er sikkert og visst - at å bli fridd til er noe av det beste som har skjedd meg! (etter det å ha fått barna så klart). Og jeg gleder meg til å bli fru Johansen Skogsrud ♥
Some day...


~ Linda ~

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)