fredag 3. januar 2014

GODT NYTT (blogg) ÅR! Og oppsummering fra 2013 ♥

 
Happy New year
Ønsker at 2014 blir et MAGISK år for oss alle ♥
 
Her kommer en oppdatering fra vårt 2013;
 
I januar overlot jeg nøkkelen til nye eier av vårt forrige hjem.
Det var godt og selvfølgelig litt vemodig der og da.
I dag vet jeg at den nye eieren trives veldig godt i vårt gamle hjem...
 


 
 
I februar så begynte vi å drømme om å flytte sammen, og flytte til gården Svarstad.
Og mitt interiørhodet begynte å drømme seg bort...
Det ble ingen flytting på gård, men hadde vi gjort det- hadde kjøkkenet og gangen i dag hatt slike historiske gulvfliser. Jeg synted de er så vakre!
 
 
 
Vinterferien ble tilbragt på Svarstad gård (hit vi planla å skulle flytte).
En fantastisk deilig vinterferie uke med masse sol, snø og kuldegrader : )
 
Bilde: Her har vi det godt! <3 På Svarstad
 
 
 
I mars starter våren for meg, og jeg gleder meg hvert år til en ny vår...
Men våren i å ble litt tøffere enn andre vårer, og jeg lærte hvor viktig det er at familien står samlet.Vår kjære pappa ble syk, og i mars visste vi ikke enda hva som feilte han, pga. han var i Afrika på det tidspunktet.
 
Påsken var jo tidlig i 2013, og den ble tilbragt på hytta med familien - i år som alle andre år ♥

 
 

 
 
I april minnes jeg først og fremst kjæresteturen vår til Island.
For et land- og Reykavik... - for en by!!
 
 
 
 
 
Det ble litt lite blogging i april og mai, dels fordi mye av min tid gikk til å være med min syke pappa som hadde kommet hjem fra Afrika, og fikk diagnosen kreft.
 
 
Men i mai vi feiret jo selvfølgelig 17 mai med jordbær dyppet i sjokolade : )
 


 
Og var på Idol finalen!!
Et godt innslag for mor og barn : )
 

 
Juni var måneden som pappa sovnet inn, på godt og vondt...
Han kjempet til det siste, men intet nyttet.
 
 
Savner deg sårt... ♥
 
Etter at vi hadde hatt en tøff vår og en verdig avslutning for pappa kunne vi begynne å se fremover igjen. Det ble planene for flytting endret, og det er i dag godt å tenke på at vi blir her vi bor i dag. Vi har mange nye planer, men det blir bare ekstrabonus. Tryggheten er her, den skal vi ikke tulle med!!
 
 
 
I juli kunne vi ta ferie og senke skuldrene.
Vi dro sørover på hytta til mamma, en perle på denne jord - det er ingen sted jeg slapper mer av.


 
Og vi var i Sommarland i Bø, hvor det ble badet MYE må vite ; )
Her benyttet vi oss av Gardsturisme tilbudet. Og dèt anbefales varmt når man ferierer med barn.



August kom, sommeren var fremdeles her og vi kosa oss masse.
Vi feiret bursdager og hadde fine kvelder på terrassen.


 
 


September fyller jo vesla mi år, og dette ble behørlig feiret.
Jeg startet i ny stilling og fikk en mer utfordrende og spennende hverdag på jobben. LYKKE!
I tillegg så ble den årlige turen (uten barn) til fjells i forbindelse med Akadæmisk Jægerforening (bare tull) gjennomført, tradisjon tro.
Og vi feiret 1 år fyllt med kjærlighet ♥




 
 I oktober hadde kjæresten en etterlengtet frihelg og vi dro på sætertur, på Kroksætra.
En plass som straks fikk en plass i hjertet mitt. Jeg nøt hvert sekund.
Bildene taler for seg;


 
 




Flotte sønnen har bursdag i oktober, og i år løftet vi bursdagsfeiringen til nye høyder;
Dagen ble feiret på Old Trafford i Manchester, hvor vi så Manchester United slå Stoke 3-2.
Litt av den kamp, litt av en tur og ikke minst EN LYKKELIG GUTT ♥




Angående november så tror jeg den måneden forbigikk i stillehet.
Det var i alle fall ingen oppdatering fra meg her på bloggen...
Jo, vi var på tidenes beste julemarked på Hovinsholm gård, Skafferiet ute på Helgøya.
Vi snakker julestemning ♥






Desember er vel min favorittmåned nr. 1. I alle fall så er julen min favoritthøytid.
TID FOR KOS OG FAMILIEHYGGE ♥






Jeg avsluttet år 2013 (rettere sagt 21.12.2013) med å si JA til min kjære

Konklusjon: første halvdel av 2013 var litt humpete og vond.
Men andre halvdel ble bare bedre og bedre : )
Og jeg håper og har trua på at 2014 fortsetter slik 2013 avsluttet...


~ Nyttårsklemmer fra Linda ~

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)