torsdag 9. januar 2014

T.o.r.s.d.a.g.

 
I skrivende stund sitter jeg på jobb, og har en litt rolig stund...
Torsdagen er snart slutt, i alle fall arbeidsdagen og i morgen skriver vi helg igjen.
I ♥ weekends!
This quote is American because some people choose things that make them happy for the rest of their life.
 Å være med mine nærmeste gjør meg lykkelig!
Til helgen skal til Osen, og der er det litt mer snø og vinter enn her hjemme.
Gutta, dvs. sønnen og Karsten (bonussøskenbarnet som de har døpt han) skal stå på ski.
Her er det Twintip og Snowblades som gjelder.
Emma og jeg gleder oss til å teste langrennsforholdene.
Jeg er så glad for at hun gidder å være med mammaen sin på slike turer. 
Vi står i bakken vi også, men den deilige roen og gode følelsen jeg får i skisporet er uvurdelig.
 
 -----------------------------------#---------------------------------
 
Angående bryllupsplanlegging som jeg skrev om i går, så har det skjedd litt...
Det blir nok bryllup i Italia, rundt Gardasjøen.




 




 



Byen Garda ligger bare en halvtimes kjøring fra den flotte byen Verona, som jeg besøkte for 3 år siden. Her bodde jeg på en vingård som heter Villa Spinosa, og ble godt kjent med eieren av vingården. Så et par dager på den vingården i forbindelse med turen er en selvfølge.


 
 


Og i disse tønnene nede i denne kjelleren finnes den beste vinen du kan drømme om;
Amarone 1996

 
 Planning is everything...



Fin fin torsdag ønskes herfra.

~ L ~
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)