tirsdag 16. juli 2013


Du vet du har hatt en fin sommer værmessig når du ikke husker sist gang du drakk morgenkaffen innendørs...
I dag gjør jeg det, og det føles helt greit.
Ungene sitter henslengt i sofaen med hver sin tekopp og iphone/pad, og jeg sitter her med kaffekoppen min. 
Vi skal begynne å pakke straks...men vi har ikke dårlig tid.
Det er det beste med ferie!


Vi skal til vårt "second home" i dag, hjem til min kjære ♥
Men siden han jobber (og jobber og jobber), stresser ikke vi med å komme avgårde.
Vi gleder oss til nesten en uke i fredelige omgivelser med fisking, padling, morgenbad i elva og strandliv ved Osensjøen, båttur, fotballturnering, grilling og lange, late kvelder med de beste menneskene ♥



Dagens anbefaling;
Jeg er ikke den største duftlysentusiasten, men jeg liker gode lukter.
Og når vi var i Ørebro på fotballturnering, stikker en annen fotballmamma et lys med en 
f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. lukt oppi nesa mi.
Takk og lov for det... for dette er blitt min favorittduft nr. 1 : )


Champagne og Rosa Grapefrukt. Frisk, ren og deilig lukt - mmmm...
Lyset er fra Klintaco. Og teksten sier som følger;
"Massasjeljus handgjort i England av ingredienser från fornyelsesbara resurser. Innehäller ingen paraffin, mineraloljor eller djurprodukter".

Og dumme meg kjøper selvfølgelig bare ett lys! Er det mulig?
Jeg har ikke tent det som dere ser, men det står på nattbordet mitt og avgir en perfekt lukt når et kjølig drag kommer over ansiktet mitt når jeg ligger i senga.
Snakk om ei som skal på lysjakt både på nett og i butikker : )


Nei, klokka er midt på dagen, og det er på tide og begynne å virke litt.


Ønsker alle en fin fin tirsdag : )


Vi hørs...


Linda









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)