søndag 14. juli 2013

Sommer



Jeg nyter perfekte late, deilige feriedager - akkurat slik jeg mener ferien skal være :)
Jeg kunne og burde sikkert ha gjort så mangt fornuftig, men det kalles vel ikke ferie ??
Ungene kommer hjem om en times tid, og mammahjertet gleder seg stort ♥
Det blir hjemmelaget pizza og masse kos i dag...

I går var jeg hos min herlige venninne Torill. 
Hun inviterte på grilling og vi koste oss til solen gikk ned og vel så det ; )
Torill og hennes barn skal være med oss til Sommarland i Bø, det blir stas!
Vi benytter oss av Gardsturisme.no og vi skal bo på gården Otterholt;

Otterholt


Kjøkken, Otterholt


Kjøkken


Stua på Otterholt


Kronesenger

Ser det ikke sjarmerende ut?
Bare å skulle ligge i de flotte kronesengene... : )
Gården ligger bare 3 km fra Bø sentrum og 4 km fra Sommarland.
Det er også badeplass og fri tilgang til kano.

Nå ble det litt overskyet, så jeg trakk inn for å gjøre noe så etterlengtet som å få litt styr på bildene mine. 
Det har bare hopet seg opp, og det er så grualt å begynne med den o`store import jobben...
Men nå er jeg i gang, og jeg er redd det blir litt bilderas på denne bloggen de nærmeste dagene thihi : )
Vi snakker bilder for mer enn 1 år tilbake!!

Have a lovely day! 


Linda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)