søndag 14. juli 2013

Glimt fra hjemmet vårt


Er veldig glad i den lille hagen min. Dette er på baksiden av rekkehuset. 


Spisestua mi hvor vi har hatt mang en hyggelige middager. 
Har veldig lyst til å male bordet hvitt, men... så var det med å finne tiltakslysten da.



Deler av gangen min, ehh - heller dårlig bildet (eller fotograf!)



Trappa fra gangen og opp til stue og kjøkken.




Kjøkkenet
(dette er oppå stekeovnen)


Savner mitt hvite kjøkken fra forrige hjem. Men man kan ikke få alt på en gang heller.
Alternativt er å bytte dørene... (drømme)


Jeg har den kjedeligste stua. Her skal det skje ting før bilder kommer ; )


Nei, 3 blogginnlegg på en og samme dag skal ikke bli hverdagslig herfra kan jeg love. 
Men når man sitter og sortere i bilder så blir man litt lett revet med ; )
Og så har jeg ikke blogget noe fra nye hjemmet, så det var vel på tide...

Ha en god kveld og snart god natt...



Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)