lørdag 13. juli 2013

F.E.R.I.E ♥

 

Etter en særdeles tøff vår og start på sommeren, så er endelig ferien her!
Jeg har ikke vært helt i slaget, derfor er det godt å kjenne at formen og energien kommer smygende tilbake. Og jeg kan få lov til å nyyyyte at det faktisk er ferie ~ i 3 herlige uker!

 
I skrivende stund er ungene hos pappaen sin og undertegnede er på den mest beroligende plassen i mitt univers! På fredelige og vakre Svarstad gård, hos fineste kjæresten ♥

 
 
 
 
 
I morgen kommer ungene tilbake ~ o`Store Lykke!
Og de kommer tilbake til en mamma som er ferdig ladet og klar for 3 innholdsrike ferieuker.
 
Beste unga ♥
 
 
Første uka blir vi i Osen, andre uka inntar vi hytta til bestemor. Også avslutter vi med noen aktive dager i Sommarland i Bø!
En ferie som skal gi barn og voksene sin dose av det beste :)
 
 
 
Osensjøen
 
Her skal vi tilbringe mange timer om værgudene tillater det.






Ønsker alle en fantastisk sommer med mottoet;

~Live ~ Laugh ~ Love



Linda

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)