onsdag 17. juli 2013

God morgen

Morgenstund er gull i grunn... I alle fall i skrivende stund ♥
Litt deilig at noen i huset skal på jobb, slik at man våkner og kommer i gang for å få best utbytte av dagen.
I dag er det litt overskyet, enda.. Men vi håper jo på sol-sol-sol ¤¤¤¤
Jeg har vært litt "tøff i kjeften" og sagt at vi skal ha morgenbad i elva når ungene står opp. 
Eh...jeg håper de sover leeeeenge!



I går fikk ungene hver sin flott fiskestang og kasse med fiskeutstyr av fineste A.
Det ble tørrtrening på jordet i lang tid i går kveld til ungenes store glede.
De er nå veldig klare for å sette flue på sluken og teste fiskelykken.
Mor selv syntes det er greit nok å fiske- bare jeg ikke får fisk ; )
For da kjæm dæ je itte kæn...





En flueleksjon av mesteren er på sin plass

Shit fiske!!


Strålende dag ønskes fra meg til deg!




Linda





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)