torsdag 29. mars 2012

Årets første grillings 27.03.2012

Her kommer bildene fra vår spontane grillmiddag 
27.03.2012
Det var jo ikke handlet inn til grilling, 
men når huset "koket" i varmen og det eneste man vil er å være ute...
Ja, da tager man hva man haver -
og slenger på grillen! =)



Vi storkoser oss på terrassen vår




Pølsa syntes ikke for alt det gode tilbehøret hehe =)



Og vårblomstene gjør meg såååå G.L.A.D.


I skrivende stund er barna og pappaen på vei til Danmark på påsketur, til farmor og farfar.
Jeg er glad på deres vegne, 
men jeg gleder meg masse til de kommer hjem på tirsdag,
og vi kan reise til fjells på hytta!! =)
Da først blir det skikkelig påske!!

Helgen min skal benyttes til å ta et sjau utendørs,
samt få malt litt inne og forberede litt til det forekommende salget.
Jeg møtte naboen ute i dag, og de hadde hatt en verdivurdering i vinter...
-og den var som "musikk i mine ører"!!
Intet er bedre enn å få en god pris for hjemmet,
og mer penger til å kjøpe drømmehjemmet ♥


Nå skal jeg snart finne boka mi og krype under dyna...

Natti, natti!

Klem

~lillema~







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)