mandag 5. mars 2012

Jeg er sulten...

J.A. jeg slanker meg....(!)
Og ja, jeg vet at jeg ikke skal sulte meg "slank".
Men jeg har ikke fått handlet inn sunt snacks som kan hjelpe meg på kveldene.
For det ER kvelden som er værst!
Så egentlig burde jeg bare funnet boka og senga og ignorert hele sultfølelsen.



Jeg har laget meg et diagram, som henger på kjøleskapet til skrekk, motivasjon og advarsel.
Her skal jeg krysse av for kiloene som forsvinner... =)
Ehhh, dette hørtes veldig enkelt ut, eia det var så lett!
Men jeg har kopiert en idè jeg så på en blogg her inne;
"Ta stor avstand mellom kiloene, så diagrammet ser ut som det "stuper" nedover",
haha... -og dèt har jeg jammen gjort!
Liker jo bratte kurver best :P



Jeg har et mål og det er vel ca 15-20 kg dit, 
underveis har jeg delmål og belønninger; 

Ned 5 kg = Kaffemaskin
Ned 10 kg = Kieltur
Ned 15 kg = hemmelig... *knis*
Når jeg er fornøyd = sydentur (egotrip)




Dette skal ikke bli en slankeblogg!
Men jeg skriver jo om hverdagen min, så litt om frustrasjon, mat, vekt, sult, desperasjon og forhåpentligvis glede angående det å gå ned i vekt kommer nok snikende inn til tider.

DaGeNs;
Dagens ord; slank
Dagens middag; Fiskepinner til små, laks til stor
Dagens barn; lekser, besøk av venner
Dagens trim; husarbeid
Dagens tv; 4 stjerners middag, 71 grader nord, Broen

Ønsker alle en fantastisk kveld !

kLeM

~lillema~





1 kommentar:

  1. Du er bare sååååå flink vennen, så dette klarer du med glans :))
    Kjempelurt å sette seg delmål, og bare å jobbe jevnt og trutt mot de :))

    Jeg heier på deg!!

    Klem fra Barbro-snupp <3

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)