fredag 9. mars 2012

F.R.E.D.A.G.

... og en aktiv og innholdsrik helg er i vente =)

I kveld skal jeg på vinkveld hos fineste Unni,
 sammen med flotte Wenche og Nina.
Vi er 4 mammaer til 4 flotte gutter ♥
Guttene våre går i samme klasse og spiller på samme fotball-lag.
Så man kan trygt si at vårt vennskap har oppstått på sidelinjen under x-antall fotballkamper =)
En gang i blandt så klarer vi å skvise inn en kveld, bare for oss selv...
Det er neimen ikke bare-bare, for vi har tilsammen 11 herlige unger!!
Men kveldene blir desto hyggeligere de gangene vi får det til =)


På lørdag blir det håndball med Emma,
og på søndag starter fotballsesongen 2012 for Markus, med hele 3 treningskamper.
Her er det egentlig fotball hele året, men kampsesongen starter nå.
Moro med aktive unger!
(og bittelitt slitsomt må være lov å innrømme)


Fredrik t.v og min Markus t.h.

Fra det ene til det andre...
Jeg og pappan til barna har lyst til å bli "kremmere"!!
Han er dansk og har mulighet til å ta med seg sååå myyye fint når han er der nede.
Men ingen av oss har plass til alt vi kan få tak i,
 så vi vurderer å la andre få gleden av alt det fine han kommer med ~ thihi =)
Hadde vært moro å prøve i alle fall!
Kanskje jeg kunne ha fått finansiert noen av mine drømmer...



Mye spennende i vente m.a.o.


Ønsker alle glade en kjempefin helg!!

psst; kanskje jeg blir tante i helga, termin er på søndag ♥


Stor klem

~lillema~





 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)