mandag 19. mars 2012

It`s a girl !

Her løper jeg etter kalenderen, og da går det så som så med bloggingen.
Men jeg kjeder meg i alle fall ikke ! =)


Siden sist så har jeg blitt "tante" til lillebaby-Lise
Hun ble født lørdag 17.mars kl. 16.02
3635 g og 51 cm lang.
Og i morgen skal jeg få bli kjent med henne, kose med henne og lukte henne.
G.R.A.T.U.L.E.R.E.R. verdens beste kusine Barbro og Stian!

Og siden det har kommet en ny verdensborger i familien,
så kommer mamman min på besøk til helgen =)
Fredag morgen til mandag blir hun værende denne gangen.
Hun bor som jeg har skrevet tidligere i Stavanger, så det er alltid stor stas når hun kommer.
Jeg har lært meg til å se det positive i at mamma bor såpass langt unna, 
og det er at når vi er sammen så er det kvalitet som gjelder!
Lange kvelder og gode samtaler er vår greie når vi er sammen.
Og det vet jeg at ikke er noen selvfølge om mamma bor i nabolaget.
Jeg er såååå glad i mamman min♥


Hun er verdens beste mamma for meg og ikke minst bestemor til Markus og Emma!


Dette bildet er det noen år siden ble tatt...
Men her er bestemor og barna i sitt beste element- i vannet!
Det er morgenbad- hver morgen på hytta.
Og bestemor blir gjerne værende i vannet med unga hun♥

Fra det ene til det andre...
-med slankingen min går det litt ned og litt opp...
Gikk raskt ned nærmere 4 kilo, men...
 det går jammen fort opp igjen når man skeier ut med litt vin og god mat.
Men jeg gir slett ikke opp, det skal ta tid- for det er sunnest.
(selv om det sliter veldig på tålmodigheten min da)

Nei, kvelden er over- straks midnatt.

Natti~Natti

~lillema~






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)