tirsdag 6. mars 2012

Bloomingville

Her er svaret på mine drømmer
som går ut på å få "ordning och reda"

Kommode

L.Y.K.K.E.
Tenk alt hva denne kan inneholde og skjule thihi =)

Første gang jeg var på besøk hos min f.h svigerfar, falt jeg PLADASK for en lignende.
Bare at hans kommode er mye flottere, større, lengre, høyere og med enda flere skuffer.
Den har èn skuff til alt
-fra stearinlys og servietter til avfallsposer om sant skal sies.

Jeg har kikket etter en lignende på loppemarkeder i inn og utland, uten hell.
Jeg kommer nok til å fortsette å lete litt til, men er skatteetaten snill i år så tror jeg jeg avslutter letingen og graver dypt i pengboka =)


Greit ordtak å ta med seg som en avslutning,
 når en kommode kan virke som den største lykken i livet!
For det er den jo ikke (sånn egentlig)...


nAtTi NaTtI

Klem L ♥









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)