torsdag 1. mars 2012

Vårsteming

Her er bilder som varmer et vinterhjerte ♥
Og det er lov å drømme om våren nå når vi leser M.A.R.S på kalenderen =)

Snø som smelter ♥


Krokus som titter frem =)


Løkblomster slår aldri feil...



åhhh - det sikreste vårtegnet ♥


Vinterferien er over her, men pga. sykdom var vi hjemme da.
Så vi gleder oss masse til å reise på hytta i morgen!
Da skal både bortoverski og nedoverski utøves=)
Jeg mister vel kanskje litt av den vårfornemmelsen som jeg har nå,
 men så snart vi kommer ned igjen på søndag,
regner jeg med at den kommer tilbake for fullt.


DaGeNs herfra;

Dagens ord; definitivt vårfornemmelse
Dagens middag; fiskepinner m/råkost og poteter
Dagnes barn; fotballtrening, lekser og hjemmekos og pakke til hyttetur
Dagnes trim; det blir kun tid til foreldremøte i kveld
Dagens tv; rekker vel bare Herlige hjem på FEM


Ønsker en strålende dag til alle!!

Klem
~lillema~










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)