onsdag 7. mars 2012

Spisesofa og Inspirasjon


Først så jeg at Kronprinsparet hadde en slik... 
~også innser jeg at faktisk jeg også kan "få" en slik!
(i alle fall kjøpe)
L.Y.K.K.E.

Denne er fra Slettvoll, men også Living har i sitt sortiment.
Åhhh - så herlig å drømme seg bort og planlegge alt jeg vil ha i mitt fremtidige hjem.
Her kommer nok lommeboka til å si STOPP leeeenge før min ønskeliste er tom,
men det handler om prioritering.
Jeg har ikke soverom nå (deler med vesla mi) = soverommet mitt skal være PRI 1.
Jeg har ikke spisestue nå (nå er det bare kjøkkenbord) = spisestue blir PRI 2.
Derfor er det ikke veldig usannsynlig at denne blir miiiin,
en vakker dag! ♥


Flere ønsker for mitt nye hjem er en fondvegg.
Den skal være på soverommet, og jeg vet at tapeten skal kjøpes hos Inspirasjonshuset her i Brumunddal.
Heldige oss som har denne fantastiske dama; Hege Wølner i vårt "rike".
Her bugner det av inspirasjon og FRISTELSER i massevis!!
Se hennes blogg her


Min fondvegg skal være romantisk, dus og nå drømmer jeg meg bort i det blålige, 
men så er jeg veldig rosa også.
Og som bildene viser så er det et hav å velge i mellom av både blått og rosa,
Heldigvis har jeg tryggheten og kunnskapen til Hege som kan guide meg til DET rette valget!



Her er dama som oser av trygghet, sjarm og kunnskap om sin lidenskap.

(alle bildene her hentet fra google)
Dette er min frivillige reklame =)

Nå skal jeg legge meg og prøve å sove.
Blir litt vanskelig akkurat nå med hodet proppet full av inspirasjon.

NaTtI nAtTi 

~lillema~



1 kommentar:

  1. Så spennende med salg av hus og innflytting i nytt. Kjekt med slike prosesser hvor en kan tenke litt nytt og få ordnet slik som en har øsnket seg. Høres flott ut med fondvegg på soverommet, og spisestuesofa.....drøøøøøøøøøøøm;-)

    Kjempekjekt at du ville være med på min give away:-)

    God helg!

    PS: Lo godt av damen under her med badevekten på beina;-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)