onsdag 7. mars 2012

Gode dager =)

Derfor kan jeg tillate meg å slippe en slik fargeklatt som denne;

Live. Laugh. Love

I dag vil jeg skifte gardiner og skape enda litt mer vårstemning i heimen.
Gleder meg for hver dag som vi nærmere oss s¤mmer...

Også fikk jeg det litt mer travelt til å fikse hjemmet for salg, da jeg allerede har fått forespørsel om å vise rekkehuset mitt. WOW- ryktet går gitt!
Noen vil kjøpe uten megler, og jeg er åpen for det jeg.
Bare kom med bud, sier jeg!!
Jo høyere, jo bedre thihi =)

For SE hvilken utsikt de vil få de som kjøper hjemmet mitt!!

Kommer til å savne denne terrassen altså...*sukk*


Og vekta viste minus 1,5 kg i dag... og diagrammet "stuper"...HAHA =)


DaGeNs;

Dagens ord; Live, laugh, love ♥
Dagens middag; salat og kyllingvinger
Dagens trim; gå tur og rocke litt med ringen
Dagens barn; være med venner hjem, lekser
Dagens tv; Lilyhammer


Fin-fin dag til alle!


Klem Linda









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)