søndag 20. mai 2012

Endelig

har jeg nett igjen hjemme...!
Det tok bare nøyaktig 1 mnd, og 2 feilsendinger fra Canal Digital før de på 3.forsøk klarte å sende meg
 DEN rette kabelen!
O.P.P.G.I.T.T
Men nå skal jeg ikke dvele mer ved det- 
bare komme i gang og blogge videre =)

Boligvisning.

Jeg flyr på visninger, 
og er like spent hver gang jeg går inn i mitt potensielle nye hjem.
Men til nå har jeg blitt like skuffet hver gang.
Bortsett fra det første huset jeg så på- men som selvfølgelig gikk skyhøyt over takst og mitt budsjett.
Heldigvis har jeg ikke lagt ut mitt eget for salg ennå,
så ingen panikk.
I dag har jeg heller handlet inn kraftvask, dekkbeis, malerkoster, whitesprite, engangshansker etc.
Nå skal rekkehuset bli eggehvitt =)
Og verdien stiger til værs hihi...
Det kommer til å bli vanskelig å flytte herfra, for det kommer til å bli så fiiiint.

17.mai er vel overstått
og HURRA for det!
Blir helt utslitt etter en slik dag jeg, 
men den er også veldig koselig da.
Dagen ble tilbragt med barna, nære og kjære ♥
Jeg er heldig!


Helgen tilbringes hjemme,
og det er DEILIG. 
Hjem kjære Hjem ♥

Og dersom yr holder det de lover kan vi teste ut grillkongens nye fristelser på grillen i morgen.

GOD HELG!

Klem 

~lillema~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)