torsdag 31. mai 2012

Hverdagen

God morgen =)

Strålende, men kald dag i dag...
Hvor ble det av sommervarmen??
Jeg klager ikke, så lenge det ikke er regn (noe som visst nok skal komme det også).
Bare varmen kommer tilbake når skoleferien starter.
Jeg har tidlig ferie i år, uke 26, 27 og 28
-og den skal tilbringes i Norge&Danmark.

Vår uke er aktiv som vanlig, og uke 22 ser slik ut for oss;
Markus hadde kamp på tirsdag - vant 9-7.
Emma hadde trening i går og Markus atter en kamp som de vant 4.3.
I dag og i morgen er det beising som står for tur...
På fredag er det trening for Markus og Emma skal i bursdag.
I den brusdagen skal de ride på ponnier. Helt fantastisk og Emma gleder seg stort!
På lørdag kræsjer det meste... Emma sitt lag skal på fotballturnering og spille 4 kamper.
Og Markus sitt lag har bortekamp på Lillehammer.
Det er jr. som må dra alene med laget sitt, jeg må prioritere turneringen- slik vi alltid har gjort.
Slike turneringen er alltid veldig sosiale og artige.
Fotballen har gitt meg mange nye fine venner og gode opplevelser.
Søndag skal være den store kose-hjemme dagen med innslag av beising : )

Når man har slike travle hverdager blir det så som så med middagene til tider.
Jeg er litt motstander av ferdigmat, og det er kun Toro`s grøt som er testet ut i heimen.
Men nå har jeg sett reklame for Toro`s nye måltider hos Fotballfrue, og flott omtale i bloggen til TrineGrung.
Så da skal jeg jammen meg teste ut disse jeg også, og håper det blir en suksess hos barna : )




Det enkle er ofte det beste, og behøver ikke være det mest usunne likevel.

Ønsker alle en strålende dag!!


Klem

Linda










1 kommentar:

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)