torsdag 24. mai 2012

H.a.p.p.y.



Livet har mange sider -
men det er viktig å fokusere på de/det positive!
Det har jeg lært meg, "the hard way" dessverre...

Mitt liv har bydd på flere utfordringer enn jeg selv har ønsket,
og fremdeles kommer de som perler på ei snor...
Men utfordringene som kommer nå er mye lettere å takle,
med den livserfaringen jeg har i bagasjen.

Dette er ikke et klage innlegg fra meg,
kun livets fakta =)

Jeg ser frem mot en aktiv pinse med mye sol,
mye sosialt, mye beising og litt egentid...
(i mens ungene skal hilse på den 3 kjæresten til pappan sin)
Sånn da har jeg fått utløp for dagens frustrasjon.


I dag skal Emma spille kamp, og jeg skal trå til som lagleder for første gang.
Det kan jo bli spennende, thihi =)
I går spilte Markus en storkamp, hvor de vant 10-2.
Det var en kamp som fikk trenere til å stå med tårer i øynene =)
Alle trekk de har øvd på gikk visst som planlagt hehe...
Flinke unger ♥


I dag drømmer jeg om en "Frappe" på terrassen



I stedenfor blir det husvask og vann i kveld,
og bobler i morgen =)


Klem

~lillema~










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)