onsdag 9. mai 2012

Fotballmamma

Ja, det er det jeg er - og snart intet annet.
Jeg kan glemme interiør, egenpleie, vask av hus,l (men det er jo ikke så viktig)
tid med venner, (annet enn de som henger rundt meg på fotballbanene)
sunne og gode middager (får ikke tid til).
Men jeg klager ikke, fordi jeg er så glad for at jeg har aktive barn!

Jeg er så glad jeg ikke har barn som sitter foran tv, tv-spill, dataen fra skoleslutt til leggetid og hele helgen.
Markus fikk pc til jul, og jeg lyver ikke når jeg sier han har brukt den i tja... 10 timer tilsammen.
Han har tatt min noen ganger, til leksebruk.
Ja, jeg vet jeg skryter av sønnen min. Men det er berettiget! =)
Jeg har altfor mange venner som må sperre internet hjemme etter et visst klokkeslett.
Jeg har venner som setter på vekkerklokka om natta for å sjekke at barnet ikke spiller i senga.
Jeg har venner som hvis barn har vært på spilleavvenningskurs.

Emma tar heldigvis etter broren sin, så gode vaner sprer seg!!

Dette var dagens tale fra

FOTBALLMAMMA



~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)