fredag 4. mai 2012

Jammen på tide

Jeg har så dårlig samvittighet for bloggen min, at jeg faktiskt drømmer om andre bloggere om natta.
Jada, det går an =)


Tiden flyr, dagene løper av sted og jeg henger med!
Og jeg liker det =)
Aktive barn er en berikelse♥


Utstyr skal være i orden, og her er ballen som teller i år (visstnok)...


Og her er skoa over alle sko, nå for tiden...
Lett å skru den opp i krysset thihi =)


Jeg går på visninger til stadighet, og har mistet 2 budrunder.
Her går "alt" over takst og vel så det...
I alle fall der som vi vil bo.
Men vi har da et sted å bo, så det er ikke noe stress ~ foreløpig.
Jeg skulle egentlig legge ut rekkehuset mitt for salg før 1.juni,
men så bestemte de andre i samme rekka at vi skal male før ferien.
Jeg kan jo ikke selge før det er ferdigmalt =(
Men da blir jo rekka såååå mye finere, hvit og fint!!
Fra lyseblått til eggehvitt.
Derfor blir det ikke til at jeg legger ut noe for salg før i august.
Markedet er jo helt dødt i juli.
Men da er muligheten min til å gjøre et boligkupp større hehe =)

Etter et par fantastiske dager, hvor vi har "badet" i sol og varme, 
så er det kaldt, regn og grått igjen.
Jeg leeeengter tilbake til slike dager;


~drømme, drømme~

 Dette var fra en meget varm og deilig dag på Corfu i fjor sommer med
verdens herligste søskenbarn ♥Barbro♥


Fredagen er her igjen, og H.U.R.R.A. for det!
Emma og jeg skal kose vårs alene hjemme da storbror skal overnatte hos bestekompisen.
Emma har bestilt salat, så vi skal nyte fredagskvelden med det
samt grønnsaker og dip  ~Yummy!!


God fredag og H.E.L.G.

Klem
~lillema~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)