tirsdag 29. mai 2012

VinglePetter ~ VingleLinda

Jeg kjører rundt i verdens styggeste bil!
Ja, det gjør jeg faktisk!
Og jeg har leeeeenge ønsket meg en nyere, finere og mer sikker bil.
Og med en farge som er nøytral,
for jeg kjører nemlig rundt i en gul fare.
Og alle kjenner igjen den... 
"Den gule fare" GulLars" Alanya-taxien"
Kjær *kremt* bil har mange navn =)

Bilen er så stygg, så den nesten er humoristisk.
Har en nabo som sier hun vil kjøpe den. (jeg rister på hodet)
Og på søndag var jeg ute å traff noen gamle venner... 
hvorpå han ene sier "Nei, du kan`ke selge den - hallo folkens, vi spleiser!"
Stygg bil- stor humor =)
psst; det skal sies at jeg arvet bilen av min bror når jeg var desperat og uten bil...

Men det er ikke her jeg vingler,
jeg finner ikke bilen jeg vil ha.
Rettere sagt- jeg vet ikke hvilken bil jeg vil ha.
Er det mulig da?
Alle biler er bedre enn den jeg har nå.
Men; hver gang jeg har funnet en bil jeg liker og viser denne til noen av mine bilkyndige venner,
så kommer de med en hel regle om at den kan jeg ikke kjøpe.
For liten motor til så stor bil, å nei- ikke automat. Ikke diesel, ikke bensin. Den har gått for langt, den har gått for lite (sikkert justert km.). Nei ikke privat, nei ikke forhandler, i alle fall ikke auksjon. Dyre deler, dårlig erfaring (jeg tror nå alle har dårlig erfaring med samtlige bilmerker!).
Hmrf... Jeg river av meg håret, og blir lettere fortvilet her nå.

I dag har jeg satt en bilmekaniker på saken
"finn en bil til meg!".
Så jeg håper han ringer i morgen og sier med et smil;
"Jeg har funnet drømmebilen din, så bare bla opp penga" =)
Krysser fingerne XXX

Hehe... fra interiørblogg - til bilblogg.
Det lover jeg at dette aldri skal bli altså!

KOFFERT M/ BLOMSTERDEKOR


Sjarmerende kofferter som du får kjøpt hos SofiesVilla ♥


Ha en fin-fin kveld

Klem fra frustrert eier av en stygg gul bil

~lillema~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)