fredag 25. mai 2012

Mye pent å hvile øynene på

Her er et knippe av ting jeg l.i.k.e.r.



Årets drømmebiller
I ♥ pink and Dior :)

Årets "must have" armbånd
Det finnes et hav av flotte armbånd, men her fant jeg et knippe flotte...



essie - definitivt den beste neglelakken
og hvile flotte farger da!





Åååå...blått og vakker !




Min favoritt uttalelse fra Sex and the city;

"My own Louis Vuitton!!"

Alle husker vel hvor glad assistenten til Carrie ble da hun fikk en louis vuitton av Carrie i avskjedsgave...

Min sko-ish går aldri over - heldigvis =)


 



Men lite slår et par gode Vans... =)
Også et MÅ HA hver sommer!

 



Odd Molly ♥
Ingen over ~ ingen under (nesten)






Sommerlige fristelser ♥



Elsker Hellas





Her var et knippe av ting som jeg liker, ting som inspirerer meg
og som gjør meg glad av å se på!!


Ha en strålende solskinnsdag ¤¤¤


Klem


~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)