onsdag 23. mai 2012

S¤mmer


n.y.t.e.s. livet fullt og helt! =)
Selv om dagene tilbringes på jobb og rekkehuset beises hver ledige time (nesten)
så klarer jeg å sette pris på at
SOMMEREN er her!!
Og vi håper at den er kommet for å bli...leeeenge ¤¤¤

Det er deilig å gå barbeint i skoa, med skjørt og luftig bluse.
Ungene jubler over shorts og t-shirt

Nå er terrassen straks ferdigbeiset,
og resultatet skal publiseres!
Jeg er så stolt av meg selv hver gang jeg gjør ting uten mannehjelp - thihi...
Men jeg innrømmer glatt at jeg er glad for å få hjelp når det skal males oppe i høyden.
Liker meg best med beina plantet på bakken gitt!

Terrassen innvies på fredag med et knippe av jentene på jobben.
Da snakker vi mat, snacks, vinos og bobler -
og masse skravlings og moro! =)
~Gleder meg~

Blir lite picts herfra nå gitt,
men legger ved et par minner fra fjorårets flotte sommerdag på
Skafferiet på Helgøy





Ha en strålende dag alle glade!!


Solskinnsklem

~lillema~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)