lørdag 26. mai 2012

LøRdAg

Lørdag, pinseaften, sol, sommer, Grand Prix og langhelg...
Kan man ha det bedre mon tro!?
Helt sikkert, men jeg lever i nuet ♥

I går hadde jeg en helaften med herlige jenter på jobben.
Det ble masse bobler, god mat, latter og skravlings.
Akkurat slik en helaften skal være mener jeg =)





Jeg serverte jordbær og balsamicocreme blandet med brunt sukker som dip.
Try it! Yummy....
Kylling/bacon form servert med ris og salat.
Og snacks.

Alle dro glade, mette og lettere bedugget herfra utpå natta.

Jeg fikk denne flotte blomsterkurven av skjønningene


Tusen takk for en flott aften jenter! =)


I dag skal jeg egentlig beise videre, 
men det er sååå deilig å sitte her på terrassen med min veldig sene frokost,
kaffe latte og brus.
Lese blogger, nyheter, høre på livet her ute (fulger, gressklippere og barn som leker)
og bare ta inn det gode.



Ikke veeeldig sunn i dag akkurat thihi...


I kveld er det Grand Prix Grand finale
og jeg er så heldig som skal tilbringe aftenen hos mitt skjønne søskenbarn,
Barbro og hennes nydelige datter, Lise ♥
Jeg g.l.e.d.e.r. meg !!

Heia Norge og Tooji! =)
Selv om jeg både liker den svenske og har trua på den også, så
MÅ jeg jo heie frem Norge!

Strålende lørdag alle glade ♥

Klem

~linda~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)