mandag 18. mars 2013

Countryside living

Mitt nye fremtidige liv blir veldig countryside, og sikkert litt inspirert av countryside living.
Det er stooooooooor hage, og mine særdeles lite grønne fingre skal få utfordret seg ; )



 Det er jo lov å drømme og håpe på at man kan få til noe lignende,


 

Men det er jo ennå lenge til...


En fantastisk helg er overstått, og jeg har fått påfyll av kjærlighet, energi og glede.

Fredag var det tapas, musserende og rødvin- servert av verdens fineste kjæreste ♥
Ja, jeg vet jeg er heldig!! ; )
På lørdag hadde jeg besøk av ei god venninne, og skravla gikk fra 14:30 til 05:30 !!
God mat, drikke, skravling, spotify, dans, latter... ~say no more~

I går kom finingene mine hjem, etter en helg hos pappan sin som hadde vært på New Zealand i 5 uker. Emma var litt småtufs - men er bedre og på skolen i dag, heldigvis!






 Fin mandag og en god uke ønskes herfra : )


Klem L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)