fredag 8. mars 2013

Kaso Fredag ~ Fredagskos



Å herre - hvilken forferdelig start på dagen!!
Jeg virkelig h.a.t.e.r. slike morgener...

Hjemme hos oss er vi skikkelig innkjørte på rutiner om morningen,
fordi alle liker ro & kos, m.a.o. alt annet enn stress.
Det fungerer veldig bra - derfor så blir alt KAOS når dette glipper.
Bikkje, katt, trøtte/sure unger, GAL mor (les:dessverre meg), ikke fullførte lekser...etc.
OG ikke minst styrt av tanken på at mamma/bestemor er hjemme, og man vil jo selvfølgelig vise hvilken harmonisk familie vi egentlig er... hehe : )
Det fikk vi i hverfall motbevist!

Men nå er dagen i gang, ungene er på skolen og jeg på jobb.
Og hvis jeg legger morgenens hendelser bak meg, så kan jeg begynne å tenke på at det
faktisk er fredag

I kveld får vi besøk, og jeg skal servere salmalaks og den deiligste sausen.
God mat, vin i glasset, gode venner/familie =  * god stemning *

Men før kvelden kan starte, skal jeg skjemme bort barna mine litt i dag.
Fordi jeg får verdens dårligste samvittighet etter en slik dårlig start på dagen.





GLAD FREDAG TIL ALLE : )


LiNdA




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)