fredag 22. mars 2013

Påskepynt og litt til





påske

Jeg liker å pynte bittelitt til påske, men ikke så veldig mye- for jeg er ikke den største fan av gult.
Men det finnes alltid en redning for oss som E.L.S.K.E.R. rosa!!
LOVE ♥
På hytta kan jeg pynte masse med gult, men i heimen- ja, der ruler rosa og pastell når vårfølelsen kommer...
I år skal jeg ikke pynte til påske hjemme, men i vårt kommende hjem og på hytta.
Så jeg går litt, les: litt forsikig til verks i vårt kommende hjem ; )


I helgen skal jeg slappe av, kose meg, nyte litt ro rundt meg og bare sægge i koseklær etter lange skiturer.





God palmehelg,
 og god påske til dere som starter ferie i dag!


~Linda~










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)