tirsdag 19. mars 2013

T.I.R.S.D.A.G.

Herregud...så kaldt!! Minus 9 kalde kuldegrader og vi skriver 19. mars!!
Jeg vil ha vår! Jeg er i vårmodus;
jeg vil ha på småsko & tynn jakke, gå uten hansker og ikke minst- varm bil om morran.

Jeg er klar for å rydde terrassen for snø og få ut hagemøblene.
Ikke at jeg har slike fargerike møbler og stæsj til terrassen og hagen min,
men jeg blir inspirert. Blir du?





romantic outdoor wedding spring wedding inspiration mason jar centerpieces Romantic Outdoor Wedding



Jeg får med tid og stunder overbygget terrassse... *Gleder meg*


Alle bilder hentet fra google


Gleder meg så til tiden fremover...
Vi er heldige som har 4 årstider - tross alt. Ellers hadde vi ikke hatt noe å se frem til til enhver tid.

_____________**____________

I dag har jeg vært med Emma min til tannlegen = null hull!! :-)
Flinke jenta mi, ligger stille i stolen og gaper så høyt hun bare kan.
*stolt*


Ha en fin dag!

~Linda~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)