fredag 1. mars 2013

Litt love, vår og fredag :)



Jeg ler, puster og "elsker" hver dag ~ takk og lov for det! : )

Solen skinner, og vi skriver i dag 1.mars,
en deilig følelse!
VÅR

I tillegg så er det fredag i dag, ukens beste dag.
I kveld er det disco-kveld for 6.trinn, og jeg som klassekontakt skal selvfølgelig være tilstede.
I lunsjen har jeg derfor vært ute og handlet inn; brus, snacks, pølser og div. som vi skal selge i kiosken for å spe på litt i klassekassa.
Vi har leid inn en DJ, og jeg gleder meg til å kjenne på discorytmen igjen!
Tror jeg skal gjøre det i smug, baki kiosken- så jr. ikke blir flau over mammaen sin, haha ; )




Når vi var ute og handlet, så datt jeg så lang jeg var... i fotgjengerfeltet!
Hvor flaut er ikke det da? Og vondt var det i alle fall ; )
Men det er livsfarlig glatt der ute, så vær obs alle som er ute og ferdes på beina eller i bil.
I fallet så må jeg ha mistet ringen min, for borte er den!
*gråter* : (



Ikke ekte diamanter altså, men jeg var såååå glad i den...

Jeg må nok ut på en liten leterunde etter jobb,
for å gå ut nå er uaktuelt- det "koker" på jobben om dagen...

Men det skal ikke ødelegge dagen for meg,
jeg må bare ønske meg en ny ring- hvis den ikke dukker opp igjen : )


Ønsker alle en strålende vinter/vår-helg!
Selv skal jeg nyte godt at det meste, vår i byen og vinter på fjellet ♥


Klem Linda


















2 kommentarer:

  1. God helg vennen. Pass på ryggen din og husk ullsokker;P Love you<3

    SvarSlett
  2. Ryggen passer jeg på nå og ullsokker er alltid med! :P ;-) Love you to ♥

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)