tirsdag 5. mars 2013

Ut på tur

Nå blir jeg snart litt smårar (les:gal) her...
Jeg får ikke lastet inn bildene mine på pc`n....!! Hrmf...# =(%!!?%#4$
Men jeg må bare riste det av meg, og innse at bilder fra meg må komme senere.
Så enkelt er det!

På søndag booket vi LOVETRIP til Island & Reykjavik ♥
Vi drar den 23. april og skal nyte 5 herlige døgn i nye, spennende omgivelser;



LITE MAT: Lagrene av mat på Island rekker til mellom tre og fem uker, advarer en av landets viktigste matimportører. Finanskrisen har gjort det håpløst å kjøpe nye forsyninger fra utlandet.







Bildene taler for seg!
Den Blå Lagunen, Den Gyldne sirkel, vandring i lavagrotter med hjelm og hodelykt og flotte Hallgrimskyrkja er noe av det vi skal oppleve.
Men det viktigste er at vi ha FRI og TID til å være sammen, bare oss 2 ♥

Her er et par glimt fra hotellet vi skal bo på; Odinsve et **** hotel i hjertet av Reykjavik.



Det er vel lett å skjønne at jeg gleder meg M.A.S.S.E.


Ønsker alle en strålende dag : )


~~klem~~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)