tirsdag 26. mars 2013

Noen ønsker


 
Ungene koser seg hjemme med påskefrokost, påske-tv, litt ekstra godtekos, katt og hund : )
Jeg koser meg på jobb, men lengter etter; fri, fjellet, hytta, påskesolen og lange skiturer...
I morgen, etter klokken 13.00 - da er det min tur!


I mens jeg sitter og venter på at påsken skal innhente meg, sitter jeg og kikker etter litt inspirasjon.
Vi har en skyvedørsgarderobe med speildører, som vi ikke er helt happy med.
Men det er jo så dyrt med ny skyvedørsgarderobe, så vi ser etter løsninger på hva vi kan gjøre med den vi har. Noen foreslår å male speilene... Men jeg tror jammen vi går for å tapetsere eller foliere speilene.








Jeg er også veldig glad i wallstickers.
Og denne regla skal defintivt opp på min kjøkkenvegg!




~ Strålende glad tirsdag til alle sammen ~


L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)