torsdag 21. mars 2013

Det nærmer seg...



I kveld starter pakkingen til årets påske...
Ungene skal først til Danmark med pappaen sin, fredag - tirsdag. 
De skal fly, og mann som han er- har han bare bestilt med håndbaggasje.
 LETT å pakkke?? Nei... : P
Jeg skal jobbe t.o.m. onsdag, - da reiser vi opp til hytta hvor vi skal være et par dager.
Også drar til Osen hvor vi blir fra langfredag til 2.påskedag.
Så det gjelder å planlegge nøye.
Og neste år...- da blir hele påsken på ett og samme sted, for jeg er ikke særlig happy for all forflyttingen.
Men sånn blir det i år!





Også må påskeharen starte sin planlegging...thihi ; )

Også blir det tulipaner til påskeharen...! Les: undertegnede,
~ det er ikke så mye mer som skal til for å glede henne ; )

#

Store avgjørelser tas om dagen, avgjørelser som påvirker fremtiden.
Jeg er lykkelig, spent, skremt, forventningsfull...
 ~ og sist, men ikke minst helt sikker på at avgjørelsene er rett!

 ♥




Fin Torsdag Alle Glade !!


Love L






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)