onsdag 13. mars 2013

Midtukedagen



Vi skriver onsdag, allerede...
Og det er bare to dager igjen til helg!
Som min fine venninne skrev på facebook i dag;
"Etter at jeg har sovet i natt, er det fredag i morgen"


 I know the feeling...


I helgen skal jeg ha besøk av en god venninne av meg som jeg ikke har sett på altfor lang tid!
Derfor må jeg gjøre litt ekstra stas på henne og forberedelsene til besøket.
Vi skal ha både lunsj og middag sammen,
og jeg vet at jeg skal servere fiskesuppe til det ene måltidet.
Det viktigste for meg når jeg har gjester er at jeg ikke blir stående på kjøkkenet. Jeg skal kunne forberede det meste slik at vi kan bruke tiden på å skravle og kose vårs mest mulig!
Det skal jeg klare : )




StRåLeNdE OnSdAg ØnSkEs HeRfRa

~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)