søndag 24. juni 2012

Dagen derpå : )

Hjemme igjen etter en meget vellykket helg på fjellet.
Marianne ble feiret til gangs : )
50 og feiende flott!!
Jeg trodde jeg hadde et anstendig bilde av henne, som jeg kunne publisere her...
Men vi lar det bli uten (!) hehe : )
Ikke fordi at hun ikke er flott nok, men merkelig nok ble det kun tatt bilder med min mobil på nachspillet ; )

Her kommer noen snapshoots fra lunsjen på terrassen i går;

Pappa og Jomar
The chef and det souschef : )



Paraplydrink
(Bergens sådan)



Selv om sol og varme uteble, så koser vi oss på terrassen i godt lag


Ivers, Beate og Line nyter burger og øl : )



Takk herlige mennesker for en flott helg!!


~Linda~













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)