fredag 22. juni 2012

F.E.R.I.E.

Om få timer...
Kan jeg senke skuldrene, og ta inn alt det gode feriefølelsen gir ♥

I går når Markus kom hjem fra skolen og ringte meg på jobben,
 hyler han ut:
FERIE MAMMA!!
Jeg unner ungene de 8 ukene fri som de har.

Og nå snart er det jeg som skal rope ut;
FERIE UNGER!!

Dette er min drømmepositur i sommer thihi ;-)






I helgen er ungene hos pappaen sin, og jeg drar på fjellet.
Min kjære hyttenabo fyller år -
50 sådan!
Det blir storslått feiring 2 dager til ende =)
G.l.e.d.e.r.  m.e.g !!

GRATULERER MARIANNE ♥

Første ferieuken vår skal tilbringes hjemme,
da blir det tur til Hunderfossen og Jorekstad Badeland på Lillehammer.
Ellers hjemmekos, før vi setter nesa sørover til Bygland.
Der skal vi finne roen og kose oss glugg i hjel sammen med min mamma ♥
Hytta der er perla på jord!
Fortjener eget blogginnlegg, så det kommer i løpet av sommeren.

Etter hyttekos blir det tur til Bø, og Sommarland!
Også går ferden til Hjørring i Danmark.
Da skal mammas interiør lidenskap pleies litt...  : )

Siste feriedag avsluttes med barnedåpen til
lille herlige Lise♥
Hvor jeg skal være den stolteste faddern thihi : )


Her er vakreste
baby ♥Lise♥



GOD SOMMER ¤¤¤¤


~lillema~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)