mandag 4. juni 2012

Ukeplan

Denne uka tar jeg bare dag for dag, og kan ikke annet gjøre!
Men bare for å skissere min kommende uke så ser den altså slik ut :

Mandag:
Jobb, skole
Trening Markus 16-17:45
Mamma beise
Middag&kvelds, lekser&kos

#

Tirsdag:
Jobb, skole
Emma bortekamp 16:30-18:30
Mamma lagleder på den kampen
Mamma beise
Middag&kvelds, lekser&kos

#

Onsdag:
Jobb, skole
Emma trening 18-19:30
Markus sommeravslutning / skolen 17.-20.
Dette kolliderer og det blir selvfølgelig avslutning og Emma blir med oss.
Middag&kvelds, lekser&kos

#

Torsdag:
Jobb, skole
Markus bortekamp 16:30 - 19.
Emma sommeravslutning / skolen 17:30-20.
Dette kolliderer og Markus må sitte på med andre til/fra kampen.
Middag&kvelds, lekser&kos

#

Fredag:
Jobb, skole
Markus trening 16.-17:45
Mamma beise
Emma til pappaen sin, Markus vil være hjemme hos mamsen pga. fotballhelg.
#

Lørdag:
Markus på fotballskole 10-16
Mamma beise

#

Søndag:
Markus på fotballskole 10-16
Mamma beise
- og forhåpentligvis bli ferdig...
(jeg hater beising!!)

Gleder meg vilt og vanvittig til å bli ferdig med å beise.
OG minst like mye til F.E.R.I.E. ♥



 Jeg ønsker ikke å være en sliten m.a.m.m.a.
Jeg skal ta meg sammen for å skaffe meg mer energi.
Jeg skal, jeg skal, jeg skal - dermed basta!!
Jeg så for første gang på lørdag en boksekamp med Cecilia Brækhus i ringen-
jeg er stum av beundring...
Den flotte, tøffe, modige, pene jenta - hun inspirerer!!

 



Jeg har ingen formening om å bli som henne, men hun er beviset på at alt er mulig.
GIRL POWER!!


Herved brettes ermene opp, legger alle tanker/ønsker om å slappe av og være lat til side.
Vaske huset, shoppe og slappe av kan jeg gjøre en annen gang thihi ; )

Strålende fin uke til alle glade ♥



Klem

~Linda~








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)