mandag 25. juni 2012

I dag skal jeg gjøre - ingenting!

Kjenner at det er deilig å ikke ha noe annet på timeplanen enn å hente 
Emma når hun kommer hjem fra Hunderforssen. 
Der er hun sammen med SFO i dag. Vi har ferie, men  denne turen ville hun være med på!
Og det forstår jeg godt. 
Spennende å dra på tur, og få lov til å være litt selvstendig.
Hun ble sendt avgårde med sekken fylt opp av kleskift, mat/drikke og lommebok med egne penger : )

Regner med at hun kanskje i dette øyeblikk sitter i denne;



Så i dag hadde vi vekkeklokka på,
men nå er den gjemt bort... Og den forblir gjemt 3 uker til : )

Jeg sitter og fordyper meg i blader som Bolig Drøm og Kamille.
Øynene har mye pent å hvile seg på og inspirasjonen kribler i meg...

Denne lysekronen fra mosterhus.no skulle jeg bestille etter inspirasjon fra Bolig Drøm, 
men den var jo selvfølgelig utsolgt.
Flere enn meg som ble inspirert m.a.o. : )



I ettermiddag skal vi grille deilig spareribs
m/maiskolber, tomater og saltbakte poteter som tilbehør.

f.e.r.i.e.i.d.y.l.l. ♥


Sommerklem fra

~Linda~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)