søndag 24. juni 2012

Ingen vanlig søndagsfølelse

Det er såååå deilig å vite at jeg ikke skal på jobb i morra!
Ei heller i over i morra, onsdag- torsdag... IKKE før 16.juli : )
Den karamellen er god å suge på den.

Når jeg var på fjellet i helgen tok jeg med meg kunsten min hjem;
Jeg er ikke veldig opptatt av kunst, men liker fine bilder. 
Jeg er er så heldig og ha møtt ei skjønn dame med navn; Bodil Grytten.
Hun er kunstner!! 
Jeg kjenner altså en ekte virkelig kunstner : )
Hun har hatt utstilling på hotellet ved hytta vår...
Og jeg falt for dette;

"LIVSKILDEN"



Det ble ikke så godt bilde pga motlys. 
Skal nok få til finere bilder en annen dag. 
Men har man fått kunst i hus, - ja så må det vises.
Jeg har et par bilder til jeg er glad i - og de kommer også på bloggen etterhvert.

Det beste med å komme hjem til barna er bla dette;
Å få kjempeflotte buketter plukket av barnehender ♥


God søndagskveld alle glade : )


Klem 

Linda ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)