tirsdag 26. juni 2012

T.i.r.s.d.a.g

I dag har vi faktisk gjort litt...
Men bare sånn "ferie-gjort-litt" : )
Ryddet i boden, slik at vi nå kan gå inn i den igjen og finne det vi skal ha!! : )
Også blir det masse fine klær til Thea etter Emma : )
Og vi  har plantet planter, altså de som har stått uplantet i krukker og urner til nå pga. konstant hastverk.
Også har vi shoppet ♥

Du vet du har handlet på Europris når du får:
Onepiece til datteren, 
sandaler til meg selv og datteren (hvite til henne og sorte til meg)
bordvifte og litt annet stæsj til den nette sum av
500,- !!
Det er yey det : )


Det ble også jakke til meg og kjole + bukse til Emma fra Cubus.

I morgen blir det tur til Gjøvik.
Da skal vi besøke Barbro og vakre lilleLise.
Og til broren min og hans familie, for å overlevere arvetøy til skjønneste Thea.

Her er verdens snilleste, herligste og beste søskenbarn ~Barbro~ ♥




Og ja... jeg fikk omsider kjøpt meg bil : )
Den ble denne ;




Ha en super kveld!

Klem Linda ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)