fredag 29. juni 2012

Natta

Dårlig med oppdatering herfra i dag, men jeg er da innom ; )
I dag har vi vært på Jorekstad Badeland
~anbefaler~
Her koster det ikke all verden å gå inn, og man kan ta med medbrakt mat og drikke.
Dessuten er ikke kiosken altfor dyr heller, bare så det er sagt.
Det er oversiktlig og lett å ha kontroll over barna.
I år er jeg så trygg på at ungene er gode svømmere og de er trygge i vannet.
Så jeg tørr å slappe av med en god bok i mens de er i vannet. 
Det er maaaaange år siden sist jeg gjorde - og godt var det! : )
Men siden de har arvet "vannrotte" genet fra meg, så var jeg mye med de ute i bassengene.
Mamma testet ut de skumleste skliene før barna fikk prøve hihi : )

Bilder kommer i morgen.

Natti natti ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)