fredag 22. juni 2012

Tenerifè

Jeg var på Tenerifè for første gang i 1996.
Og det gikk 11 år til jeg skulle dit neste gang, da med mann og barn.
Det var stor suksess, vi storkoste oss små og store =)
Vi dro til Mallorca neste gang vi var i syden, pga en annen årstid og vi ikke behøvde å reise så langt for å få varmen vi søkte. Men vi savnet Tenerifè...
Ungene var der igjen sammen med pappaen sin og feiret jul i fjor,
og de var så lykkelige over å være tilbake!
Så det var ikke vanskelig å velge sted når årets sydentur skulle bestilles.

~Playa de las Americas~




Vi skal bo på Laguna Park
Her skal vi nok kose oss masse!!

 



Aqualand må besøkes.
Jeg blir alltid like fasinert når jeg er på delfinshow.



Vakre Delfinene ♥




Og kveldene tilbringes på restauranter i nærheten av denne flotte fontenen.
Vi har funnet vårt favoritt spisested, og gleder oss til å komme tilbake!


Det er ennå lenge til, vi reiser først den 09.oktober.
Men der er så godt å ha noe å se frem til =)
Det er mitt motto her i livet;
-ha alltid noe å glede deg til!! ♥


~Lillema~







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)