onsdag 27. juni 2012

En onsdag i ferien

Jeg blir aldri lei av å skrive at ferie er d.e.i.l.i.g ♥
YES - jeg er livsnyter!!

Det er så godt å nyte dagene her hjemme nå første ferieuka.
Roe heeeelt ned, la kropp og sinn komme i feriemodus, før vi reiser på ferie.

Dagen i dag ble tilbragt på Gjøvik, 
barndommens hjemby som jeg er så glad i : )
Godt vi bor bare en halvtimes biltur unna.

Her kommer noen bilder fra dagen i dag: 

Barbro sin flotte sommerblomst møtte oss på trappa 

Junior som er så flott, snill og bittelitt rampete ♥

Skjønneste "biriunga" våre; Markus, Lise og Emma ♥

Ungene er så opptatt av lilleLise, at vi voksne ikke slipper til : )

Er ikke jeg skjønn, kanskje ? ♥


Emma er sååå stolt over å få passe søskenbarnet sitt

Georginen min på terrassen

Jeg nyter kvelden på terrassen med fetafylt oliven & svensk cider (jordgubb m/lime)

Denne skjønningen ble min for kr.10 i dag

Og fikk sin plass på hylla




Nå er det fotball på tv, men vi flyr litt ut og inn.
Sommerkvelden må jo nytes. 

I morgen skal vi til Jorekstad, badeland litt nord for Lillehammer.
Vi gleder oss store og små! : )

Og i morgen kveld skal jeg faktisk på...
- date (!!)



Ønsker alle en fantastisk flott kveld!!

S¤mmerklem herfra 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)