torsdag 21. juni 2012

Sommerlykke



Kan være så mangt,
men en god såpe er ikke å forakte.

Nå er arbeidsdagen snart slutt,
og jeg har kun èn arbeidsdag igjen før 3 ukers herlig ferie ♥
Gleder meg, og jeg tror jeg aldri har vært sååå klar for ferie som akkuratt nå.
Innrømmer at jeg er sliten...
Derfor skal kropp og sjel legges på lading i 3 lange uker.


I dag har jeg blitt inspirert av bloggen til fotballfrua.
Hun barbere leggene som jeg med vanlig høvel.
Men hun sverger til Mrazor sine høvler, og jeg må jo prøv.


Og det beste av alt er at den kommer tilsendt i posten, hver 3.mnd.
Da slipper jeg de skjemme, dårlige barberbladene som jeg til tider må bruke...
Nettopp fordi jeg alltid glemmer å kjøpe påfyll.
Gleder meg til å prøve!!

Også...
I går bestilte jeg tur til Tenerife!!
Vi reiser i høstferien, 9.-16. oktober ¤¤¤¤
Det blogger jeg om i morgen!

Nå skal jeg shoppe, på visning - og i kveld kommer de herlige fotballmammaene
og vi skal drikke bobler på terrassen min.
Og spise god mat ♥

Ha en strålende sommerkveld!

Klem

~lillema~






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)