lørdag 30. juni 2012

G.i.r.l.s.a koser seg

Fredag, regn og gråvær... og ferie-
Hva gjør man?
Jo, koser seg max!!

I dag gjorde vi det på følgende måte;

Markus var hjemme og hadde siste bestekompis tid med Fredrik som skulle dra på ferie kl. 14:30.
Og vi jentene dro på ♥shopping♥ 

Og i dag ble det "I love H&M"



Ikke de beste bildene, men det ble med hjem
En fantastisk flott ROSA genser, sort Cardian, sort shorts og beige bukse til mor.
Og Smurfeline t-shirt og matchende hårspenner til Emma.
(ble mest til meg, men det skal sies at Emma har fått myyyye tidligere i sommer)


Når bestekompisen hadde dratt på ferie, er det godt å har flere like gode kompiser.
Så Jr. endte opp hos Peter, og de overnatter i telt : )
Yes, det sluttet å regne!

Og da ble vi jentene plutselig helt alene og hva gjør vi da?

Thihi  : ) 

Det ble filmen Holiday og snacks.
Sikkelig sofakos på mor/datter og...

Stitch ♥




Og med jenter alene hjemme....




Slår vi oss løs : )


Dette var gårsdagen. 
I dag har vi ikke tid til sååå mye hygge...
I dag blir det stryking av klær, pakking og vask&rydd av hjem.
Vi reiser i morgen tidlig kl. 06 (!), 
og jeg bare må komme hjem til et rent hus. 
Etter 14 dager ferie holder det med å ta klesvasken...

Også skal jeg stikke innom på et 40 årslag i kveld, 
med pakke til jubilanten. 
Men skal selv være meget edruelig og kjøre hjem senest kl. 23.
Ja, jeg kan også være sååå flink! thihi ; )

God lørdag sweeties ♥


~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)