torsdag 12. juli 2012

Glimt fra mammas hytte

I skrivende stund sitter jeg i en ett roms gul, koselig hytte på 16 kvm, på Hjørring camping.
Ungene har sloknet i køya, etter en lang herlig dag i Fårup sommerland.
Vi har hatt en fantastisk ferie, som nærmer seg det vi ikke snakker om ;-)

Her kommer noen bilder fra hytta til mamma hvor vi storkoste oss i ei hel fantastisk uke ;


Nærhet til vannet er fantastisk



Litt av hytta tatt fra vannkanten

Kos på flytebrygga

Her er et hjem for alle

Morgenkos, med å fyre litt i oven og Knerten på dvd før frokost (kl,11:00) thihi

åååå sier bare jeg

Badmington blir aldri kjedelig. Ny rekord Markus og bestemor = 47 : )

noen av bestemor sine stauder

Gjestehytta som foreløpig er bod. Koselig å ha gjestene inne i hytta... : )


Her blir det plommer i massevis 

Venter på mat

Veeeeldig varm stamp- kokte føtter thihi ; )


Lek på terrassen er aldri feil

Kaffe etter obligatorisk morgenbad

Frokost på terrassen = sommer! ♥

Her grilles deilig salmalaks. Bildet viser godt hvordan vi har det på hytta syntes jeg.

Dette var bare noen glimt fra årets ferie. 
På fredag kveld er vi hjemme igjen, og jeg skal få laget et skikkelig ferieinnlegg.
Nå må jeg slå følge med barna til Jon Blunds verden. 
Vi har en ny deilig feriedag foran oss i morgen.

~ferieklem og nattakos~

Linda♥













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)