tirsdag 17. juli 2012

Potet på øya og film


Nå er tiden inne for å gjøre ting man vil, ikke fordi man må...
Så i dag etter jobb dro kollega og venninne, Torill og jeg til
 Helgøya og Øya Maritim for å spise middag der.
Der var det kjempegod bakt potet som fristet!!



Jeg glemte å ta bilder, men slik ser det altså ut der.
(lånte bilder fra deres facebookside)

Solen skinte da vi kom, men det ble overskyet og blåste opp litt utover eftan.
Kan jo ikke være bra vær èn hel dag vel!?

Så vi vendte nesa hjem til Torill og så den søte&morsomme gamle filmen;


Herlig!!

Nå er det Grey`s, Private Praksis og Brothers and sisters maraton på meg...

Fiiiin kveld til alle glade ønskes herfra : )



~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)