tirsdag 31. juli 2012

Emma ønsker seg dynge-seng

"Dynge-seng" ??
"Ja, sånn seng med himmel og masse puter, som jeg bare kan slenge meg oppi..." : )
Nå har hun en seng med hyller under som er litt høy.
Den kan hun hverken ha himmel til eller bare slenge seg oppi.

Jeg kikker etter inspirasjon - og finner flere mulige "dynger"








Mye søtt her... Jeg blir inspirert : )
Men jeg tror nok min Emma vil ha det litt mindre søtt og litt mer "young-girly style" !!





Det skal jo matche med alle Justin Bieber posterne -hihi : )


Jeg fikk en sms i dag fra ei som forteller at "drømmehuset" kommer til salgs snart!!!
Ikke at det er så flott og stort og fint...
Men det er akkurat passe til meg og mine, beliggenheten er perfekt
og utsikten minst like fantastisk som den jeg har nå.
OG 3 SOVEROM ! : )


Nå skinner sola,
kanskje det blir en tur på stranda i ettermiddag.

I ♥ sommer, når sola skinner!!


~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)